ze skandynawii

ze skandynawii
Skandynawski design zachwyca mnie od dawna…
Czym? Pomysłowością ujętą w ramach skrajnej wręcz prostoty…Ale jak wiadomo, najtrudniej jest wymyśleć rzecz najprostszą – sporo czasu zajęło ‚nam’ wymyślenie koła;)
Niezainteresownym znany z półek Ikei.
A zainteresowanym?
Dla zainteresowanych mam to:
Playsam

Wiele się pisze o ‚polskiej szkole sztuki użytkowej’.
No właśnie problem w tym, że głównie pisze…
Mam nadzieję, że szybko ktoś mnie wyprowadzi z błędu i podeśle adresy podobnych stron po…polsku.
A na razie, miłego zachwycania się…

Odpowiedzi: 3 to “ze skandynawii”

  1. jwn Says:

    zobaczyłam, pora ze az wstyd, ale jednak.
    super!:)
    to teraz pisze.
    nó.:)

  2. GREG Says:

    No tak ale czy przeciętny „kowalski” potrafi docenić prostotę? Idealną formę, którą w sumie osobie wrażliwej trudno jest się nasycić.

    Pozdrawiam

  3. mateoosz Says:

    >>GREG
    Nie wszystko musi być dla „przeciętnego”. Ale coś w tym jest, że formy najprostsze uważane są obecnie za najbardziej wysublimowane, a cały „barok” za coś jarmarcznego.
    Zresztą prostota może także stać się popularna – przypadek iPod’a.

    pzdr.
    m.

Skomentuj

