machina (maj_06)

chciałem Wam dzisiaj polecić majowy numer Machiny…

właśnie ten:

maj_06

czytaliście kiedyś 'starą machinę'?

ja ją szczerze powiedziawszy pamiętam jak przez mgłę…ale gdzieś w domu, jakiś archiwlany numer chyba mi się uchował…

zdaje mi się, że była kiedyś bardzo muzyczna (i podobnie jest teraz), drukowana na gorszym papierze niż teraz (co zrozumiałe) i mniej kulturowo-społeczna (fajnie, że teraz taka jest)….

w nowej, tradycyjnie znajdziecie dziesiątki recenzji płyt i książek, sporo wywiadów i naprawdę dobre artykuły nie tylko o muzyce…tak mi się wydaje, że wydawca nie będzie chciał profilować pisma jedynie pod kątem muzyki…i dobrze;)

no jedym słowem, mi się podoba…:)

jeśli jeszcze nie mieliście okazji do niej zajrzeć, to zróbcie to teraz i zobaczcie jak się zmieniła…

a w majowym numerze warto przeczytać:

*ciekawy (ale niestety krótki) tekst o kontrowersyjnej reklamie (str.54)

*rewelacyjną rozmowę z Markiem Kondratem (str.65)

*dobry wywiad ze Stanisławem Lemem (str.72)

no i cover story, czyli artykuł o niejakim L.Kravitz – tego jeszcze nie przeczytałem, ale na pewno to zrobię;)

i wiele innych (min. teksty o sztuce współczesnej i designie, duuużo recenzji ciekawych płyt)
w kioskach jeszcze powinna być, ale się pośpieszcie, bo zaraz wchodzi kolejny numer…

faaajnie…:)

Skomentuj

