optymistycznie…:)

ta reklama jest fantastycznie optymistyczna:)

zobaczcie sami…

prawda, że pozytywnie? aż miło zacząć dzień, co;)?

no właśnie, tak się trochę zastanawiam, czy to jest jeszcze reklama, czy już bardziej teledysk z niewielkim product placement?;)

reklama ewoluuje…obecnie reklama wizerunkowa (czyli taka, za pomocą której budujemy wizerunek marki bądź firmy, a nie informujemy o jakichś cechach produktu), chyba się ze mną zgodzicie, jest bardzo powszechna…nazwa fimy, marka bądź produkt pojawia się w niej wręcz mimochodem, gdzieś tam mignie w spocie, albo i nawet to nie…
nie jest ważne co, ale jak zapisze się w pamięci konsumentów (ta tendencja jest szczególnie silnie widoczna w spotach zachodnich, skierowanych do młodzieży)…co to znaczy dla nas – widzów? firmy coraz częściej grają na naszych emocjach…wywołują silne wzruszenie, strach, radość, etc…i to wszystko…nie chcą nas przekonywać, że ich produkt jest tańszy…on ma się zapisać w naszej pamięci jako fajniejszy (przy czym tą fajność/atrakcyjność możemy definiować na rozmaite sposoby, w zależności od grupy docelowej) – sami to z resztą na pewno zaobserwowaliście…

jestem w związku z tym ciekaw jak reklamy będą wyglądać za te dziesięć, piętnaście lat…na pewno będą korzystać z nowych środków techniki, komunikacji…a forma? całkiem możliwe, że będziemy wyłącznie oglądać krótkie filmy, ze świetną muzyką i efektami, znanymi aktorami, wywołujące w nas określone emocje…reklama ograniczy się tylko do tego – wywołania (w jak najtrwalszy sposób) pożądanej emocji… a informacje o produkcie, jego cechach czy rabacie dostaniemy mejlem, na komórkę, etc…możliwe, że cennego czasu 'antenowego' nikt nie będzie chciał tracić na 'niepotrzebne' informacje o cenie bądź promocji… ważniejsze będzie przekonać konsumentów o swojej fajności, a na informacje czas przyjdzie później…

ta reklama muller'a którą widzieliście została zrobiona przez TBWA/Londyn, jak ktoś zna autora muzyki, niech ujawni jego nazwę w komentarzach;)

dzisiejszy, trochę dłuższy wpis, jest też wstępem do dwóch reklam, które wrzucę pewnie w sobotę…już dziś namawiam Was do ich obejrzenia, zajrzenia tu jutro, ponieważ będą to dwa spoty wykorzystujące emocje aż do bólu… zobaczycie zresztą sami…

 

Advertisements

Jedna odpowiedź to “optymistycznie…:)”

  1. K. Says:

    No! Nareszcie jest co czytać;)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: