Cannes Lions Grand Prix 2006


podoba mi się ta reklama, ale czy aż tak, by nagrodzić ją Grand Prix? raczej nie…

ja bym oddał głos na ten spot:


Big, Big Ad, isn’t it?
podoba mi się ten rozmach i ironia…

i zobaczcie jeszcze to (Stella Artois)
…znajome twarze, prawda;)?

a to jest świetny przykład na to w jak niebanalny sposób można zareklamować banalny produkt…Złoty Lew w 100% zasłużenie…

zachęcam Was do obejrzenia reszty nagrodzonych produkcji, naprawdę warto zobaczyć jak się robi i jak można robić doskonałe reklamy, także te będące elementami kampanii społecznych… 

Reklamy

komentarze 3 to “Cannes Lions Grand Prix 2006”

  1. annA Says:

    reklama Guinnessa jest edukacyjna :) to dobrze, ze zostala nagrodzona.
    zreszta przekazuje moja ulubiona prawde – swiat kreci sie po to, zebym wreszcie mogla spedzic mila chwile nad kuflem dobrego piwa

  2. annA Says:

    z polecanej strony najlepsza jest reklama „marszu pingwinow/ imperatorow” (canal +)
    :)

  3. mateoosz Says:

    Marsz Imperatorów jest świetny, zwłaszcza ta scena z wysiadywaniem jaj;))

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: