reklama porównawcza

obiecałem Annie parę dni temu, że wrzucę coś na ten temat, więc pora spełnić obietnicę…
chciałem pokazać Wam dwa spoty z serii Coca Cola vs. Pepsi…zobaczcie sami, kto w nich wygrywa…
pierwszy

i drugi
jak już wspominałem wcześniej, ten typ reklamy, mimo że jest w Europie dozwolony, wykorzystywany jest bardzo rzadko…moim zdaniem szkoda…jak się sami przekonaliście na tych dwóch przykładach, takie rekalmy potrafią być fajne, śmieszne i błyskotliwe…to dodatkowe pole do popisu dla agencji reklamowych w tworzeniu ciekawej kreacji dla swojego klienta…
i na samym ekranie coś się dzieje, kiedy firmy ze sobą ‚walczą’ w spotach…
reklama porównawcza wcale nie musi oznaczać chwytów poniżej pasa i nieczystych zagrań…szkoda, że europejscy klienci decydują sie na nią tak rzadko…

tutaj znajdziecie krótki, ciekawy tekst o reklamie porównawczej – w jakich krajach jest stosowana najczęściej, kiedy jest opłacalna i dlaczego u nas jej nie ma…

Advertisements

Odpowiedzi: 4 to “reklama porównawcza”

  1. MediaFun Says:

    coś link do drugiego filmu nie działa, ale pewnie chodzi o ten spot:

  2. mateoosz Says:

    dzięki, już poprawiłem…

  3. M Says:

    Ale daj cos gdzie coke jest górą. Ta druga reklama jest swietna, tylko ze dla mnie malo wiarygodna – gdyby zamienic puszki – to byloby zgodnie z prawda………

  4. annA Says:

    male dzieci czesciej pija Pepsi bo jest slodsza. zauwazyliscie, w obu reklamach wystepuja dzieci. Coca Cola powinna zrobic jakas reklame dla starszakow

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: