klub pancernika klika w fotelikach

jeszcze przez chwilę pozostańmy przy kampaniach społecznych…
tak jak ostatnio napisałem, można w reklamie społecznej odbiorcę przestraszyć, zaszokować, etc.
ale można też wywołać w u niego pozytywne emocje, które przełożą się na zmianę jego postawy, utrwalą pewne zachowania…

chciałem Wam przedstawić spot, który taki właśnie jest…nie straszy, jest wesoły i zapada w pamięć, także dzięki świetnemu wykorzystaniu ścieżki dźwiękowej, znanej chyba wszystkim Polakom powyżej dwudziestego roku życia…
zobaczcie sami:


autorzy i strona kampanii

prawda, że fajnie?
kampania się świetnie przyjęła, właśnie rozpoczęła się jej druga edycja (w Polsce), na mieście wiszą już jej plakaty (ta kampania wchodzi w skład ogólno europejskiego projektu UE, prowadzonego obecnie w co najmniej dziesięciu krajach, w każdym z nich powstała odrębna kreacja – wspólny jest jedynie bohater akcji – pancernik)…
a dzieciaki oszalały na punkcie pancerników (specjalne maskotki, które można przypiąć do pasów w fotelikach dizeciacych) i wszystkie chcą je mieć…
tak więc kampania społeczna nie musi oznaczać wstrząsu, szoku i przerażenia u widza…
subtelności górą!

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: