zagrać w reklamie, być jak Andy Roddick…

jednym z elementów internetowego marketingu są gry on-line…pisałem już o nich wcześniej… tym, którzy chcą się o nich czegoś dowiedzieć i pograć w parę przykładowych polecam ostrygę

chciałem Wam teraz pokazać świetny pomysł połączenia klasycznej reklamy telewizyjnej z promocyjną grą on-line…
obejrzyjcie najpierw ten spot

a teraz dołóżcie w imieniu Andy’ego temu okropnemu Pongowi;) !
(gra stowrzona przez stare, poczciwe Atari:) żeby w nią zagrać, można pominąć opcję rejestracji)

i tak, śmiało stwierdzę, że zaczyna sie nowy rozdział w historii rekalmy…spoty telewizyjne będziemy już teraz nie tylko oglądać, ale też angażować się w nie, ‚grając w nich’ – bardzo mi się ten pomysł Ogilvy spodobał…
myślę, że reklamówki samochodów aż się proszą o podobne akcje…tak samo jak kampanie społeczne…
bo przeciez nie od dziś wiadomo, że zaangażowanie się odbiorcy w komunikat przekłada się na opinię o nim i wzmacnia sugerowaną postawę…

Advertisements

Jedna odpowiedź to “zagrać w reklamie, być jak Andy Roddick…”

  1. janek Says:

    wszystko jest spoko.. tez takc hce.
    dsd

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: