WWF – buying kills

bardzo ładny „art directorski” print…
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

jeśli śledzicie reklamy prasowe (głównie te zachodnie) to z pewnością zauważacie, że coraz więcej prac opiera się na samym obrazie. słowo pisane jest powoli wypierane z reklamy, klienci z kolei domagają się b.często samych „klimatycznych” zdjęć – według nich to wystarczy by opowiedzieć historię, przekazać określony komunikat…
czy copywriterzy to już gatunek na wymarciu?
gdy przestaniemy pisać, przestaniemy też czytać…

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: