reklamy jak filmy

dzisiaj wrzuciłem parę filmów, które trudno nazwać reklamowymi, nie tylko ze względu na czas ich trwania (nie zniechęcajcie się ich długością)
polecam oglądanie ich na pełnym ekranie…

pierwszy to Chanel z Nicole Kidman – prawdopodobnie pamiętacie ten spot z polskiej TV… zrobiony tak sugestywnie, że sam się złapałem parę razy na tym, że brałem go za trailer filmu kinowego… pełna, przeszło dwuminutowa wersja…

denerwuje mnie tu tylko może zbyt nachalny branding – logo CC widać w każdym ujęciu… na całe szczęście jest wpisany inteligentnie i jakoś pasuje do klimatu całości…

kolejny to doskonały film, nakręcony przez męża Madonny Guy’a Ritchie dla BMW

(a wyszukany przez eirene)

i jeszcze dwa z serii Pirelli Film
Uma Thurman w Mission Zero (zdjęcia Janusz Kamiński)

(z bloga Datasky)

oraz Naomi Campbell i John Malkovich w The Call

świetne produkcje… no właśnie, czy nazywać je jeszcze reklamami? to nie pasuje zwłaszcza do mojego ulubionego z tej czwórki – BMW…

Komentarze 4 to “reklamy jak filmy”

  1. Mediafun Says:

    wiedziałem, że ten z film z Nicole Kidmann pachnie mi Moulin Rouge… a to za sprawą Baza Luhrmanna
    http://www.imdb.com/name/nm0525303/

  2. Pawel Says:

    ciekawe gdzie mozna obejrzec takie reklamy poza siecia?
    przy BMW niezle sie usmialem – rzeczywiscie najlepsza

  3. mateoosz Says:

    nawet nie wiem czy powstały jakieś wersje „telewizyjne” (z wyjątkiem CC)
    aż szkoda ścinać tego BMW to 45″ czy 60″…;)

  4. mlody Says:

    Uh! Jaralem sie tymi filmami (BMW) chyba z 2 lata temu, naprawde dopiero teraz do nich dotarliscie? Byla chyba strona bmwmovies.com..

Skomentuj

