jeden rok i dwa dni

kreacji korelacje istnieją już jeden rok i dwa dni !!! :)
pierwszy wpis pojawił się 14 maja 2006r. i od tego czasu przybyło 137 postów (mojego autorstwa), 107 Waszych komentarzy (serdecznie dziękuję) i 21,732… spamów zatrzymanych przez Akismet (b.dziękuję)
życzenia mile widziane… ;)
skoro są urodziny, to muszą być prezenty – prace nad niespodzianką trwają…
i jeszcze konkurs będzie…
więc nadal powinniście tutaj zagladać;)

Odpowiedzi: 5 to “jeden rok i dwa dni”

  1. Jakub zyski Dirska Says:

    W zasadzie trafiłem na Twój blog przypadkiem, ale znalazłem wiele ciekawych informacji…
    I skoro pierwszemu przyszło mi życzyć wszystkiego najlepszego na urodzinki to tym bardziej mnie to cieszy. Zatem „Wszystkiego najlepszego”.

    Nie wiem czy to dla Ciebie coś oznacza ale PageRank 5 w Googlu to też powód do świętowania.

  2. mateoosz Says:

    witam,
    i dziękuję za życzenia:)
    PageRanku nawet świadomy nie byłem, ale to faktycznie miłe:)

    z tego co widzę, to kilkadziesiąt nowych osób trafia tu „przypadkiem” codziennie;), zwłaszcza po wpisaniu niektórych pojęć (np. „kampania społeczna „- trzeci wynik w google: ))

  3. Pawel Says:

    no Panie Szanowny,
    nie wiem jakie tam ”ranki” zaliczasz,
    ale ja tutaj regularnie zaglądam i mam
    nadzieję, że regularnie będę znajdował
    tu nowe aktualizacje
    a na konkurs czekam z niecierpliwością;)

    wsiego haroszego!

  4. Mediafun Says:

    no to Mateoosz najlepszego… chlup

  5. Piotr Says:

    Jak napiszę „sto lat” to pomyślisz, że jestem złośliwy i chcę żebyś następne sto lat spędził przed monitorem;) … zamiast dla przykładu na Bahama popijając kolorowe drinki;)
    W każdym razie – najlepszego

Skomentuj

