zune – jak dobrze jest się dzielić

dzisiaj parę filmów reklamowych z jednego klucza – odtwarzacz mp3 Zune
ułożone w niekolejności chronologicznej
i jeszcze słowo wyjaśnienia – zune – najpoważniejszy konkurent iPoda posiada funkcję, która jest komunikowana w spotach jako główny benefit (który definiuje całą markę Z.) – umożliwia bezprzewodowe dzielenie się muzyką pomiędzy posiadaczami odtwarzaczy.
oto filmy – każdy z nich to mała/DUŻA produkcja – polecam także making of po pierwszym spocie:

brawa oczywiście za dopracowanie spotów w najdrobniejszych szczegółach

i już na sam koniec moje dwa przemyślenia:
pierwsze – klimat, a co za tym idzie budowany wizerunek, to spory wysiłek, włożony w odczarowanie Microsoftu (twórca i „sprzedawca” Zune) jako sztywnej i nudnej marki, której nikt nie lubi, ale na którą wszyscy są skazani z jej wirusami i blue screenami.
drugie – zauważcie, że te spoty stoją w dużym kontraście z materiałami i ogólnym visualem iPoda i Apple. tam mamy ascetyczną biel i totalną prostotę. a Zune to pociągający i totalnie dziwny i zakręcony świat uśmiechniętych zombie..
kto wygra? no cóż, nadal i bezsprzecznie prowadzi iPod…

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: